Google zmienia wygląd wyników wyszukiwania

Na blogu Google zobaczyliśmy informację, która dotyczy zmiany wyglądu wyników wyszukiwania. Zmiana tyczy się wyników organicznych oraz płatnych wykupionych za pomocą usługi Google Ads. Co się zmieniło? W jednostkowym wyniku organicznym pojawiła się favicona domeny. Adres strony wyświetla się teraz na samej górze wyniku, zmienił również swój kolor i rozmiar. Co do wyniku który jest […]

Bezpieczna strona WWW

Surfując w Internecie pomiędzy różnymi stronami, omijamy te podejrzane i niegodne zaufania. Warto rzucić okiem, czy strona, którą aktualnie przeglądamy, jest bezpieczna. Mówi nam o tym zielona bądź szara zamknięta kłódka umieszczona na pasku adresu. Bezpieczeństwo na stronach firmowych Aby zapewnić bezpieczeństwo na stronie firmowej, należy dodać certyfikat SSL. Zapewni to szyfrowane i bezpieczne połączenie […]

Jak zoptymalizować produkt w e-commerce?

Optymalizacja sprzedaży internetowej jest szerokim zagadnieniem – może dotyczyć takich zagadnień jak np. konwersja, procesy sprzedażowe czy logistyka. Dziś jednak serwujemy Wam garść konkretnych porad, jak zoptymalizować produkt. Top 5 optymalizacji produktu #1 Skup się na nazwie i przyjaznym URL Dobrze nazwany produkt na pewno pomoże w lepszym pozycjonowaniu. Użyj dla niego nagłówka H1 na […]

Google – aktualizacja regionalnych wyników wyszukiwania

Kolejna duża zmiana w wynikach wyszukiwania. Google usprawnia algorytm przeszukiwania w wynikach lokalnych. Dnia 3 grudnia 2019 Google ogłosiło zakończenie wdrażania aktualizacji algorytmu, w regionalnych wynikach wyszukiwania. Aktualizacja wprowadza tzw. neuronowe dopasowywanie fraz oraz wyników do zapytań wpisywanych przez użytkowników. Sztuczna inteligencja będzie pomagać wyszukiwarce w wyświetlaniu lepszych wyników wyszukiwania. Aktualizacja ma sprawić by wyniki […]

Jeszcze więcej narzędzi do mierzenia szybkości witryny! Nasze TOP 3

Przyspiesz swoją stronę! Długie oczekiwanie na załadowanie się strony powoduje złość i frustrację. Nikt nie lubi czekać, chcemy szybkich i sprawnych rozwiązań. Możemy też być pewni, że zniechęcony czekaniem użytkownik zrezygnuje z odwiedzenia witryny. Jeśli nie chcemy, by trafił do konkurencji, nasza strona nie powinna ładować się dłużej niż 3 sekundy. Co możemy zrobić, aby […]

Site Kit od Google

Site Kit to oficjalna wtyczka od Google – dostępna do pobrania w katalogu WordPress. Pozwala ona na podgląd tego, jak ludzie znajdują twoją witrynę i jak z niej korzystają. Czerpiąc z wielu danych, możemy łatwo ulepszać swoje treści i na nich zarabiać. Co oferuje Site Kit? ● szybką weryfikację witryny w Google Search Console,● dostęp […]

Powolna strona? Wypróbuj nową opcję od Google Search Console!

Czym jest Google Search Console? Google Search Console to niezwykle przydatny zestaw narzędzi do analizy stanu witryny i monitorowania jej pozycji w wynikach wyszukiwarki. Usługa ta pozwala lepiej zadbać o stronę: dostarcza informacji o pojawiających się problemach, co pomaga skuteczniej je eliminować i poprawiać pozycjonowanie strony. Dlaczego warto z tego korzystać? Google Search Console umożliwia […]

Czym jest audyt strony SEO?

Audyt SEO to po prostu dokument. Przyjmuje on formę raportu, w którym są zebrane wszystkie błędy popełniane przy optymalizacji serwisów czy też sklepów internetowych. Zawiera on również wytyczne z sugerowanymi rozwiązaniami, które przyczynią się do lepszej optymalizacji. Audyt SEO pełni zatem kluczową rolę przy pozycjonowaniu stron internetowych. Głównym celem dobrego audytu SEO jest poprawa czytelności […]

Poświęć tylko 2 minuty

Skorzystaj z darmowej wyceny naszych usług.

Bezpłatna wycena